Wilma Izabelle <3

Publicerad 2012-05-20 15:03:16 i Allmänt

Jag vet inte riktigt vad och hur jag ska börja med?.. Det är så mke jag vill ha sakt om dig men orden räcker inte till, du är så underbara att det går inte ens att förklara med ord.. jag är så jävla lycklig att jag fann dig,att jag kämpade för du skulle bli trygg med mig å förlåta mig för allt som hände tidigare.. att vi en gång hade kontakt sen bröts den, men jag trodde ALDRIG vi skulle
finna vänskapen någonstans i världen.. men det var det vi gjorde och jag är så jävla lycklig för det,
för du är väldens bästa vän, och utan dig skulle jag inte vara något, jag är så otroligt stolt över dig, och att du orkar kämpa även fast ditt ena hem ligger 200 mil ifrån det andra.. vi träffas inte så ofta, men när vi väl träffas så är tiden underbar, sommrarna blir till en dröm, och allt är bara så ofattbart äkta med dig.. jag kan inte ens ljuga för dig, för du känner mig allt för väl, jag vet vem du är jag vet vad du inte gillar och inte, blickarna vet jag exakt vad du mernar.. vi förstår och går ihop så bra som bästisar bara kan göra. våra minnen kommer jag aldrig sopla bort, dom förvara jag i en guldask i mitt hjärta och där kan inte ta dom ifrån mig.. Och om någon bara kunde förstå hur mke du verkligen betyder för mig, så skulle denna person aldrig göra min lilla ängel illa, för den som gör henne ledsen illa, lr något, den stackren får verkligen med mig att göra... alla säger ja men hon e ju bara din vän? nej faktum är att det är hon inte, jag känner som om vi vore från samma mor,
att vi vore som systrar och det kommer vi alltid att vara, ingen kan hindra oss.. och du ska veta att jag kommer aldrig i hela mitt liv, att välja ngn före dig.jag kommer stå på DIN sida och ingen annans, jag försvara dig så fort det behövs, för du är bäst, jag älskar dig kom ihåg det..
är du ledsen,blir jag det.., blir du sjuk, vill jag göra dig frisk. och jag finns här i alla stunder, så länge jag lever... För du är den bästa vännen någon kan tänka sig, och du är den finaste också!!! jag älskar dig lillasyster, och det vet du mycket väl..
Du är bästa Wilma Körberg!!♥♥♥













Tillsammans blir vi starka och ingen kan bryta ner oss.. <3












Väärldens bästa syster!!! <3


//Meryam

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-05-23 09:59:34

Tack min äslakde storasyster!

Du betyder också allt för mig!

kommer alltid finnas här för dig!

puss & kram

//Wilma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela