Jag är inte dum?

Publicerad 2012-06-21 21:17:00 i Allmänt

hejhej asså ja som ni ser är jag inte så bra på att udt men har fullt upp på dagarna, sköta barn,
bada, och tracka våran söta katarina ;) men ja idag har vi vuri å bada, assköönt..
sen har vi bara kollat till oliver elias å lilla alice, mamma å pappa har varit i umeå idag, och vi fick shorts och ett linne av dem :) rooosa!! :D sen så blev det nå tjaffs ikväll, wilma å amanda fick för sig att jag var sur ? för jag inte svarade på deras puckade frågor? ;o åhh dom spelar så jävla dumma ibland, jag förstår inte hur som tro att jag kommer palla av detta heeeela sommaren? . ;s ja men sen blev wilma sur å for hem, och då blev jag sur för att vi inte kan komma överens innan hon far hem, men det verkarde inte hon fatta.. åhh leesss som fan..
//Meryam







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela