Wtf?

Publicerad 2012-06-22 21:22:43 i Allmänt

Wtf? har fått nya blogg.se nu? och jag fattar inte ett skiit?
asdååligt.. men iaf dagen har varit bra!! :) for först till moromor å morfar, började göra midsommarstången och det tog 4 timmat.. -.- men fin blev deen!! :) sen var det middag så vi åt middag, grillat med pommes å mkemke mer :)
sen efter det for jag amanda adam yonas marcus å rebecka ner till båthuse å bada, och marcus drog oss på ringen med båten ;) lr jag åkte inte men amanda å adam jag å rebecka stog bah å asgarva åt dom när dom typ ramla av osv!! men iaf imorgon blire å fika med marcus å rebecka, sen får man väl se vad som händer, far  väl  å bada lr något!! :) hittr nog på ngt kul, wilma kommer ju hem på söndag så ja.. men sen så är hon bara hemma mån tis ons tor å på fredag far dom på campingen i lse... -.- kommervara uttråkaad..  men ja ska hitta på något nu, men jag får udt mera seenare!!! (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela