festttiiiiiiiiiii!!!

Publicerad 2012-06-13 22:31:20 i Allmänt

Heeeeeej!!!!!!!!!!
kvällen har spenderats i grundfors hos familjen carlsson, för Rebeckas
studentfest, för som sakt hon tog studenten idag!!
grattis!! ;D <3


ja imorgon blire skolavslutning sen kommer wilma jossan
oliver elias å alice och hämtar mig!! läängtar som faaan..

Ja vet inte riktigt vad som händer i sommar, vänner, bada sola, och bah
må allmänt gott!! (: men ja, har inte så mke mer att säga,
lovisa har fortfarnade inte fixat mig bloogggg... -.- suck**

men jo btw; vi hade någon tråkig dag idag, och vi i 7C va fett oseriös på brännbollen ;p
sen for vi å såg på studenten; *skolkade*... sen efter det så *skolkade* jag igen, för jag stack på billisten sen åkte jag hem med Jossan å Alice!!
men ja jag ska försöka ta bilder imorgon, få se vad vi hinner, men ja
udt senare imorgon då jag kommit hem!!
puss //meryam

Foto: Har just kommit hem efter en supertrevlig eftermiddag/kväll hos familjen Carlsson i grundfors där vi haft "studentfest" för världens bästa Rebecka som tog studenten idag!! Ett stort grattis till diiiig (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela