midsommar kan fucka sig i röven...

Publicerad 2012-06-22 10:51:55 i Allmänt

asså jag som trodde detta skulle bli en bra midsommar men
fan heller, wilma och jag hade planerat att göra kransar å vara med varandra på dagen
osv,, och hon sa igår att hon skulle ringa mig när hon vaknade, men hon ringde aldrig så jag smsade
henne typ nyss, och jag frågade när hon skulle komma, då skrev hon " nej vi kan inte vara med varnadra idag"
och jag bah WHAAAT? hon bah ja, vi ska fara till lse å vara där hela helgen ,och vi far snart...
så då blevallt kasst.. inget kan bli som vi bestämt.. och detta är skit...
FML.. //Meryam


Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-06-22 23:15:52

det var synd du. men så kan det gå ibland, tycker synd om mig.. sakna dig

Svar: Tack för du bry diig!
Meryam Qabil

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela