klart ;)

Publicerad 2012-05-23 20:23:01 i Allmänt

Hejhej, nu har jag inte skrivit på länge ursäkta, men jag har
verkligen inte haft tid, har haft läxa prov osv osv..
men ja veckan har varit bra hit intills iaf (:
idag gjorde jag matteprovet och det gick suuuper!! ;)
sen gjorde jag coper testet och för ni som vill veta
så spran jag i tygskor å jeans å en svart långärmad
tröja. och jag klarade det på 13.37 och skavsår på tårna fick
jag på köpet också.. kasst men ja får väl nöjja mig.. (:
sen på träslöjde gjorde jag en smörkniv till
Agnieszka!! :D hihi.. ja sen så har det varit en vanlig dag,
fast nääästan det är inte varje dag man har möjlighet att
he Linda en kraam!! när jag klev av bussen stod Linda
där för hon skulle kliva på, och då gav jag henne en kraam!!
saknar henne.. :( ♥ Wilma också för den delen.,
pratar med henne nu samtidigt som jag pluggar!! :)
ja sen så händeer det väl inte så mke mer idag!? det är ju
kväll, lr jag ska ut å studsa med Ida tvärt sen..
men ja ifall ni vill följa idas blogg:
www.ponniiie.blogg.se

och sen wilmas:
www.ubn.blogg.se

hihi men ja nu ska jag gå å plugga lite,
hejs alla söta..! (:









on the phone with wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela