kaputt......

Publicerad 2012-05-20 14:14:51 i Allmänt

goddag, allesammans, jag har inte skrivti ngt på hela
helogen men jag har haft fullt upp!! (:

först på frdagen så drog vi till lse, med becka mormor
å mamam jag å amanda åkte med  Rebecka, och det
var AAASKUUL!! hög musik, och en flygande fart ;)
sen så shoppade vi lite, och så, köpte skyddet å skalet, som
jag sa, gick på 400.. ;/ men det var det lätt
värt  (: ja sen så när vi satt i bilen undrade becka om jag och
amanda ville åka med henne å kolla på balen när vi kom hem
och det ville vi, så vi for hem sen och åt, sen kom becka och hämtade
oss, och vi for till storuman,
och det var verkligen kul att åka och kolla på balen med
Rebecka,. ngt jag vill göra om ♥ vi kollade på balen, sen drog vi raggen med dunkande musik
i storuman.. ;)

sen for vi hem å grilla och såg tv, och ja sen på lördagen
va vi hemma solade lite och så, sen på lördag kväll for dom hem!! (:

och idag har jag städat lite och så, å imorgon blire skolan, och ikväll
ska jag parata med världens bääästa Wiiilma!! ;* ♥

//meryam


Min prinsessa!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela