joe..

Publicerad 2012-05-17 21:54:27 i Allmänt

Hej, sitter hemma själv på rummet, och funderaar..
typ 9437 tankar som snurrar runt i huvudet...

ikväll, har jag varit hos mormor, for hem, har bara suttit
här hemma och haft tråkigt, som vanligt.. ;/
WIlma e med en kompis så hon kan då fan
inte prata med mig?, vi har typ inte prata med
henne på flera år känns det som..

Hon har ju aldrig tid som vanligt.. Läxa, kompisar..
hela tin, så ja.. :/ blir ganska ledsen då...


Ja.... asså om ni bara anade hur mke jag saknar gunnarn skola...
jag saknar Linda, så hiiimla mke, att bara få sitta med henne
jobba i lugn och ro, inte bli stressad lr ngt, ta ett
mattetal i taget.. det var underbara tider.. och det
är det jag saknar.. hjälpen och uppmärksamheten jag
fick av denna underbara människa är ofattbar!! ♥

Men ja, snart ett år sen jag lämnade er!! :(
Nej nu ska jag bara sitta här och lyssna på musik.
och imorgon blire Lse med mamma, mormor & Rebecka!! ♥
så hare gött ;) //Meryam



Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt.. (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela