jajajajajajajajajajajajajajajajajajajjaa jiiiipppi!!!! ;DDDD

Publicerad 2012-05-13 21:03:35 i Allmänt

Heejs allesammans här sitter en glad meryam :)
för imorgon fyller jag 14!!!! ;D ah superglaaad!!

Men ja som ni ser så har jag inte bloggat på länge,
men har verkligen inte orkat..
 
men har tagit nya tag nu så ska väl orka blogga till veckan?
det är ju kort vecka :) Men iaf
i helgen så har jag ju varit med Lowisa..
hon kom på fredag sen så grillade vi då, sen
på lördagen så åkte vi till badet, och idag åkte hon hem..


Men ja ä trött så ska väl snart sova :) 
men ja jag udt mera imorgon bejjbiis!! ;)
//Meryam



14 år imorgon, ahh knr mig såååå coool!!! ;) ♥

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2012-05-15 12:24:06

Grattis min älskade vän!

Saknar dig som fan men vi ses snart! :D <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela