Jaah nya friska tag

Publicerad 2012-05-17 17:19:46 i Allmänt

Hejsan tyvär har jag verkligen inte orkat blogga.
men iaf i måndags fyllde jag 14!! <3
fick en mobil, pengar, å lite annat.. :)
sen hare inte hänt så mke i veckan, vi är ju lediga och och imorgon
och helgen så klart, men ja lång helg ;)
idag har jag bakat bullar och kollat lite tv.. (:

ikväll blire att vara hos mormor tro jag!! ;p
marucs p rebecka e där så ja!!

Jag e lite less faktist.. jag trk det
e fel, att jag inte ska få tycka och säga
vad jag vill..? jag e 14 och borde faktist få
bestäma lite själv nu.. men tydligen inte..
så fort jag skriver ngt, säger att jag e nere och så,
ska alltid ngn i släkten börja ifrågasätta?.. och jag
blir så less då!!.. jag måste väl få ur mig allt på ngt sätt?
kan ju inte bara hålla det inom mig?

Men ja iaf världens bästa Wilma kommer
ner den 14 juni!! <3 ahh livet kommer leka då
hon kommer, somaren 2012 kommer bli den bästa!!
jag loovar!! <3 är så taggad att träffa min bästa nu,
vi har ju inte träffats på typ asläänge.. !! ;(

Men ja nu ska jag gå och äta, så vi höres ikväll, right? :)


Fjoooortiiiis!! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela