ja ni vvet

Publicerad 2012-05-25 23:23:38 i Allmänt

hejs, har varit en ganska lugn kväll, tog med mig elias och drog till jossan, och där fick de små träffas lite och så inte för de kan prata lr ngt med varandra lr något men aja !! (: det var jätte trevligt, och sen fick vi se de jätte söta kattungarna. for hem sen lyssnade på musi, och gick ut en sväng. kom sen in och nu sitter jag här
och äter chips, och lyssnar på musik, imorgon vet jag inte vad som väntar men ja hittar väl säkert på ngt, ska fira morsdag imorgon tro jag`? för mormor jobbar kväll på söndag.. -.-
men ja jag udt mera imorgon bitches ;)))) //meryam





Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-06-01 12:38:05

vilka gullepluttar!

ska vi ha vagnrece nästa gång jag kommer?

puss och kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela