Faller för dig min vän...

Publicerad 2012-05-27 18:42:43 i Allmänt

Åhh faller in i deppritioner... det blåser ute, jag har en fet blåsa UNDER tån.. men det värsta av allt, jag saaaknar min allra bästa vän, åhh.. sen är hon inte ens hemma hon är på klassresa, så vi kan inte prata i telefonen heller, det är typ HUR tomt som helst utan dig... allt går så sakta, och jag blir så rast lös, du är den jag kämpar för, den som alltid gör mig glad, utan dig vore jag seriöst INGENTIING.
jag är så otroligt glad att vi verkligen fann varandra, och att vi än idag kämpar för att få träffa varandra, det är lika kul varje gång när du kommer, och det är alltid lika jobbigt att säga hejdå, när du ska åka, jag blir så otroligt ledsen då... du är helt enkelt som smöret på min macka, du är viktigt och utan dig blir inget bra. du är min lilla flicka, du kommer alltid vara mindre än dig, jag kommer alltid vara större än dig, och det är så det ska vara, jag tar hand om dig, min älskade och finaste lillasyster, du är bääst och jag älskar dej, och det vet du!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela