asssså...

Publicerad 2012-05-01 22:16:18 i Allmänt

assså jag har udt sämst, men jag har verkligen inte
orkat blogga, sååå dryygt.. ;s men ja ha tagit en liten paus? ;D
Imorgon äre skolan plus världens bästa fyller hela 5 år!
grattis stor pojken min!!! :) <3

JAHAPP  vad gjorde alla ni på valborg, själv
va jag med Kia, på  missions kyrkan och hade trevligt, och
insåg att jag inte dög i det tillfälligt, för ngra...
Blir så jävla less!! ;s Inte ens ett "Hej"
sen komma nästa dag komma till mig? ;o
vad är det för sätt?...


Ja men annars äre bra, livet leker.. Har fått
en systemkamera ♥
Men asså syrran ska väl också ta ngra kort med 
den, men ja jag kommer ta mest, har tagit 96 bilder
bara idag ;] löviit!! ;)  men ja haR inte så mke å komma
med , har slinga håret!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela