<3

Publicerad 2012-05-29 17:30:33 i Allmänt

Tänk att snart har jag gått sjuan ett helt år. tänk att snart så går jag ut sjuan, helt otroligt jag har verkligen klarat et HELT år i sjuan, och jag är faktist lite imponerad på mig själv, så mycket som jag har kämpar i skolan, och så många gånger jag har tänkt att ge upp, det är otroligt, om någon människa kunde förstå hur mycket jag vill, det tror jag inte någon vet, jag vill ha bra betyg, för att sen kunna ta mig vart jag vill i livet. och som jag har kämpat detta år, jag har kämpat och kämpat för att å få hjälpen som jag ÄNTLIGEN har fått nu, om ni bara kunde förstå hur kul jag tkr det är att gå till skolan på morgonen, att jag kan känna mig glad på måndag morgon, för jag vet vad som väntar en hel dag i skolan, att få lära sig något nytt varje dag. jag kan känna mig nöjd när jag kliver på bussen hemmot, vilket jag inte har gjort en enda gång under detta år. jag tycker det är fruktansvärt kul att gå till skolan, för jag kan ÄNTLIGEN förstå vad jag jobbar med, jag behöver inte lossas att jag fattar, för jag fattar på riktigt nu! :) och det är så otroligt sköönt.!!! jag satsar på A & B nästa år. åttan, det ska jag göra till mitt år!!! :) //Meryam

Kommentarer

Postat av: Lillasyster Wilma :) <3

Publicerad 2012-06-01 12:33:52

Hej hej storasyster! :)

ska det bli roligt att börja åttan?

är du nervös?

saknar dig gånger 10000000000000000000000000000000000000000

Puss&kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-02 17:23:46

förstör dej inte bara, satsa inte för mycket, du kommer bli förstörd, det räcker att ligga på g-vg inga mvg behövs för får man många mvg i åttan så får man mer press att hålla dem, så gör de du behöver och lite till men inge mer:)vill inte att du ska bli förstörd bara!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela