Stääädaaat..

Publicerad 2012-03-08 11:22:42 i Allmänt

God dagens allesammans :)
jag vill tacka för alla fina komentarer,
och för ni kollat in min blogg
hade 104 unika besökare igår på min blogg!!
fett stolt bruud!! :D ehm men iaf
igår var jag med agnes vi hade askuul!!
skrattade as mke, och prata om allt!! <3
Imosre vaknade jag kl tjugo i tio och
min första  tanke va, nu kliver jag upp
och städar rummet, så är det gjort? :)
och det gjorde ag, det tog en timme å
tjugofem minuter!! och amanda hjälpte inte till ett piss!!
jag hatar att dela rum med henne..
jag fick tillochmed byta i hennes säng
för intefan gör hon det om jag ber om det..
och jag vill ha städat där jag ska sova
så det var lika bra att  göra det..
 men iaf, dagens låt och videoinlägg
kommer strax ska till mormor å morfar
å fixa det, för denna dator e såå
jävulskt seeg!! men här får
ni en bild på rummer.. (vi har aslöjliga
sängkläder.. fick dom där jag gick i trean.. fett söta iaf)
Askungen!! <3



//Meryam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela