Saknar deej.. :/ <3

Publicerad 2012-03-05 19:25:29 i Allmänt

Hejsan allehopa..  sitter hos mormor
och är så hilma förbannad å less.
jag vill inte längre, jag tar för mke ansvar
och det funkar inte längre jag måste lunga ner mig..
den "rinnger över vasen" hela tiden..
Jag vill bara ha Wilma här å ligga å prata med
henne inget annant gör mig glad nu.. *suck*
Aja idag så  har vi grillat åkt skoter
och haft jätte kul.. men nu har vi förstört
det vi får inte köra mer skoter...
Jävla skiit.. Och det är de ingen tro
på mig längre.. Det ska alltid vara mitt fel
hemma av mina syskon..
Meryam hit å meryam dit.. ahh
helvette vad sur jag är!!!!!!



Jag uttrycker mina känslor... Och jag är inte bara förbannad
utan öveeerförbannad, och det slutar oftast såhära.... ;/

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2012-03-05 21:58:34

Meryam du är bäst! <3 kommer alltid finnas för dig om det är något. Allt kommer bli bra! <3

Postat av: Meryam

Publicerad 2012-03-06 09:12:15

Tack linnea <3 älskardeeej ;*

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela