Om det inte vore för dej... så.....

Publicerad 2012-03-23 21:03:21 i Allmänt

Asså... inte för att jag nu ska bli lite depprimerad, men
asså jag måste bara få säga er en sak.. jag saknar min vän,
min allra bästa vän Wilma Körberg ♥ Hon som gör min dag,
hon som gjort min framtid, hon som jag litar på mest, hon
som är bäst i mitt liv, och hon som alltid finns, men ibland
känns det liksom som om vi tappar kontakten när hon
e i Stockholm, och hon har liksom så mke annat å göra, så
hon har nästa ALDRIG tid å prata med mig, och då blir jag faktist lite
ledsen, det tar djupt på mig faktist, om jag t.e.x ringer henne, sen säger hon
men jag kan inte prata nu jag ska fara till en kompis, lr jag måste göra läxan,
lr jag ska till farmor osv osv.. det gör mig så himmla ledsen...
Om jag t.e.x ringer henne å är jätte glad, sen säger hon bah
- ja men asså jag måste göra läxan nu..
då blir ju jag lite som bah jaha.. ja,, men aja okej.... hejdå.. :(
Asså ni tkr säkert det är jättelöjligt av mig, men jag är faktist
jätte känslig, vilket ni ksk inte trodde?..
När jag inte hör hennes röst känner jag mig tom, saknar
den tröst som jag fick från hennes ord.. 

Och sen så liksom, ni ksk tror att Wilma är som
bara en vän sådär, men det e hon faktist inte.och även
om ngn snackar skit om henne så kommer jag vara på
hennes sida, jag bryr mig inte, jag kommer
vara på hennes sida,i alla lägen,det spelar igen roll vem
som snackar skit om henne, jag är på hennes sida..
Hon är som en syster för mig, en riktigt syster,
jag är hennes storsyster, jag visar henne rätt
och fel, hon frågar mig om man kan göra
så, och jag besvara hennes fråga, hon kommer
gtill mig då ngt gått snett, osv, och jag stöttar henne,
om någon bara kunde förstå hur mke Wilma betyder, hon ÄR
inte bara en vän, hon är ngn som betyder jävligt mke för mig..
Ni ska veta en sak, att varje gågng som jag måste
lämna henne, så gråter jag lika mke varje gång, i flera timmar..
alltså den känslan då man liksom står där å måste ge Wilma
en kram och sen veta att ja nu kommer jag inte se denna solståle på typ 2 månader..
det känns förjävligt.. ;s


Lillasyster du betyder otroligt jävla mke för mig <3
vad som än händer så kommer du vara min lillasyster..
och glöm inte, Jag älskar dig vännen :) ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela