boyfriend?

Publicerad 2012-03-27 20:19:43 i Allmänt

Hejhej sitter å prata med Johanna å Wilma på
msn :) och har skrivti nå shit från datorn.
ja ikväll var jag amanda å ida på joga och
jag trodde jag skulle avlida av skratt!!! ;O haha
så sjukt kul, men sen blev vi less å gick
hahah dom satt bra å prata om jehavas vittne typ ;s

iaf var en awessomme dag på skolan
vet inte varför men bara så kul, och alla verkar
verkligen sakna buskis å ruskis :( lite synd
jag trodde ni skulle gilla deras barn :p men ja
är hos mormor nu, så ni får videoinlägg då jag kommer
hem alltså snaart ;)))
men nu ska jag kolla fb sen hem, hare gött så hörs vi snaort ;)

//meryam


Du gör mina dåliga dagar till underbara, lillasyster!! :) <3

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-03-29 12:35:30

tack dsm!

älskar dig storasyster! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela