Bara för jag älskar dig Meryam!

Publicerad 2012-03-26 20:56:49 i Allmänt

Jag tänkte blogga på Meryams blogg för en kul grej bara :)
Sen tycker jag att ni som sitter och kommenterar den här bloggen om att Meryam har buskiga ögonbryn å sånt ska sluta, ni känner inte ens henne!
Meryam är världens finaste och kommer alltid vara, vare sig om hon noppar ögonbrynen eller inte så är hon en människa lika mke som alla andra. Det bevisar ju bara hur mogna ni är och Meryam är starkare än ni tror, hon klarar allt!
Sen har jag gjort 2 grejer till dej Meryam, Bara för du är bäst och du ska veta at jag alltid finns!<3
Du är så sjukt fin!
Kanske lite suddigt men tanken som räknas! Älskar di Meryam!
/ fotolinnea.wordpress.com

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-27 23:55:20

ROFLMAO

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-27 23:55:44

ROFLMAO

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela