Baacken!!

Publicerad 2012-03-08 23:25:44 i Allmänt

Hejsan alla min söta bloggläsare
ikväll har jag varit med Agnes, och vi kom överens om att
vi ska t backen imorgon, hennes farmor skjutsar, så se upp
alla storumanbor, för här kommer VIIIIII!!! <3
AHAHHAHA.. men ja vi har inte gjort mke, spela piano, skratta,gått
åkt lite skoter, och sen typ bara chilla
men ja imorgon så udt jag på kvällen, lr om jag hinner
på morron, och så får ni bilderna från backen
imorgon också så klaart!! ;] ne nu ska jag gå
å ta fram kläder osv osv, men vi hörs imorgon..

Btw; tack för alla fina komentarer,
och komentera gäärna mera,
glöm inte frågestuunden nuu!!! ;)

//Meryam


Kommentarer

Postat av: När man föds annorlunda

Publicerad 2012-03-09 11:18:11

Sv: Vad spännande med syskon ju :)

Hoppas allt kommer gå bra :)

Vad händer i backen? skidor eller så?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela