Baacken

Publicerad 2012-03-16 15:25:40 i Allmänt

Heihei nu har jag nyss kommi hem har varit en awsm daag :) jag å yh har haft askul,
men vi tappa bort fea å linnea hela tidenn ;)))) jaa men jag kvadda typ 463847 gånger å garva asmke hela tiden, hahah men ja,, imorse satt jag å myste med Elias sen for jag på skolan
och sen bakcne, va där, sen skjutsa ths mamma mig till busstationen, snäll :)
ja sen så for jag på ica köpte en dricka sen kom bussen åkte hem och nu
sitter jag här, och väntar på att Elias ska vakna, sen ska jag hålla haaan ;)))
//Meryam



<----- asfuul -------> finaste ;) <3



Söötit ;* <3

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-03-16 15:34:47

haha vi for ju på sjukan :) Så nu ha jag gips skena... ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela