We are young ;]

Publicerad 2012-06-06 10:29:03 i Allmänt

Godmorgon, Åhh känndes skönt att somna igår och veta "Yees imorgon behöver jag inte höra pappa ropa upp mig sju på morronen" hahah, vaknade typ tjugo i tio? men ja, har inte bloggat på typ aslänge? men ne visst tkr ni vi ska börja med videoblogg här igen ;) det tkr jag!! ;D men ja har inte bloggat på typ några dagar, men har typ inte haft något att blogga om?!.. igår var jag amanda och Ida på badstranden, för vi skulle grilla men inte fan fick vi upp någon eld... Sen mitt i allt hade min kära vän, hennes barn hade sprungit bort, så jag skulle hjälpa till lite,  ringde mamma och hon for å hjälpte henne!! Stackaren som måste vara hemma med tre småbarn själv.. :( bra gjort ♥
men ja sen for vi hem, och då skulle vi cykla till mormor å hämta bullar men då står ju polisen där nere vid korsningen *PAAANIIK* cyklar vi hem å ta gensat på oss hjälm.. heheh lite töntigt vi vet, ;]]]] sen satt vi här hemma å garva åt en ful blogg, ett tag, sen for Ida, och jag å amanda såg film. Eva & Adam -.- var amanda som valde film iaf.. ;s men ja nu ska jag typ fundera lite och så, sen så dra jag väl å cykla eller något, finns inget att göra.. Ida e på stallet, mormor jobbar, marcus å rebecka e i skåne..
MEEEN om ÅTTA DAGAR kommer lillbruttan hiiit!! åhh saknar dej enormt!! <3
Btw; tror jag ska ha en frågestund här,!! ska göra iordning lite nu!!
heejs// meryam


Nyvaken tjeiij.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela