taggataggaaaaaa

Publicerad 2012-06-11 22:27:33 i Allmänt

jahapp lovisa har ännu inte fixat min blogg, tragiskt nog, för den ser förjävlig ut!! (:
men ja amanda sitter å leker med mitt hår, och dagen har varit förjävla bra rentut sakt :))))
för städade vi sen åt vi lunch drog på akkan sen så efter det vare brandstationen, och jag å eriis gick löööse!! ;)
det var faktist fett jävla kuul!!! ;p sen for jag hem åt middag, sen drog jag å skruttis till Jossan å Alice!! (:

_________________________________________________________
nog om det, om två dagar så slutar jag skolan, och wilma kommer hit, känns så
jävla underbart.. att jag verkligen klarat sjuuan, men nu är jag bara nervös inför åttan.. ;]
men ska nog kirra biffen ;)  jajaj är taggad som fan på att wilma ska komma!!
och dom ksk ska hämta mig i storuman efter skolavslutningen!!!!! ;D åhh gud som jag saknat min
vän!! <3


Iaf, så hära tkr min syster jag ska ha mitt hår på skolavslutninge....


Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-06-12 12:21:46

Jag längtar också tills jag kommer!

men snart sitter jag på planet påväg! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela