lycklig!! <3

Publicerad 2012-06-10 14:17:01 i Allmänt

God afton alla underbra läsare!! :) jag vaknde halv tio låg och spelade på
telefonen, sen sms jag sofia, och hon hade inte vaknat, så hon vaknade kvart över tio,
så jag följde yonas till en kompis, sen drg jag till sofia, och amanda ville inte följa för hon hade inga
byxor att ha på sig... jag och sofia satt å spela kort, sen skulle don fara t storumam så jag for hem. och så har jag bara suttit här hela dan typ xD smsade och med Wilmers igår!!! söt tjejen min!! <3

_______________________________________________________________________________________

Asså jag är så lycklig!! har världens bästa vänner.. sommarlov om fyra dagar, och sommaren kommer bli helt jävla underbaar!!! Hoppas ni alla min vänner får en fantastisk sommar, för det ska jag ha,
med världens bästa Wilma!!!! och så kommer den underbaraste kusin osså!! ;* <3










<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela