löördag

Publicerad 2012-06-02 13:19:43 i Allmänt

hejhej sköönt med helg, igår var jag med nina, och sen med ida, hon va här till typ halv tolv? då gick hon hem och jag gick å la mig.. tröött.. maamma väckte mig 5 miuter över nio och undrade om jag ville följa mormor å Rebecka till sotruman, så det gjorde jag, handlade lite godis, sen handla mormor massa mat, och sen for vi hem.. och jag körde lite fyrhjuliiing.. ;) och ja kom hem och skulle handla lite till mamma och nu sitter jag är å lyssnar på musik, och funderar på att å kör till mormor igen? :)
//meryam


12 dagar kvar.. <3

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2012-06-02 14:48:32

ja jag vet och jag längtar så att jag tror att jag skriker! :) <3

Vi ses snart älskling! <3 :) :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela