heejjja ;)

Publicerad 2012-06-08 16:07:59 i Allmänt



Åhh bara 6 dagar kvar!! är så otroligt taggad, saknar min skit så
jävla mke!! :D iaf dagen har varit underbar, kom på skolan Agnieszka
kom fram till mig å fråga om jag ville sitta i elevcafe med en kompis, och själv klart ville jag det, så jag satt där
men gick dock på Son för vi skulle få GLAASS!!
sen satt jag där med Maja och skulle gå halv för jag skulle på sjukan och ta blodproov!
och jag var fan inte nerövs, erica och linn följde och erica va fan mer nevös än mig, och jag då inte
heller varför, sen när vi kom in, börja erica skrika med paniken i halsen bah, "Ahh merre nålen är asstor,*"
jag bah erica chilla!!! sen var vi färdiga, och deet blödde som fan, sen for vi på akkan, sen Ica och sen tog vi bussen hem, eller erica å linne skulle till lse, men dom åkte samma buss som jag iaf, och fan va vi skratta på bussen ;) gick typ kraaamp, sen kom jag hem tog elias i vagnen och gick på konsum för å köpa chiiips!!
men ja nu mina vänner, har jag tagit helg, så ni får ha en bra helg så udt jag ikväll, kvällen kommer bestå av grillning med Ida på badstranden!! :) Btw; sista helgen utan Wilmaaaaa!! ♥



//Meryam


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela