fruktansvärt less..

Publicerad 2012-06-03 20:26:16 i Allmänt

Kalla mig tjock, kalla mig ful, kalla mig dum.
Om jag inte duger för dig,kan du vända håll.

Åhh är så fruktansvärt less på precis allt just nu.. allt känns som en evighet..

vädret är kasst, regn regn och åter igen reeegn, väntar på att Wilma ska logga in på msn, så vi ska snacka där, hon kommer om 11 jävla evighets låånga dagar... jag orkar fan inte vänta längre.

men ja ikväll har jag varit med Nina, vi gjordee typ inget, var astråkigt.. ;s

men ja, udt mera senare, heejs ;/

//meryam

Kommentarer

Postat av: Mirja Lönnqvist

Publicerad 2012-06-04 20:37:56

hejsan snygging!

tycker att du ska bli en modell! med dina läckra stora bröst! du ser väldigt fin ut på dina bilder!

jag undrar om vi skulle kunna träffas eller nått?

jag är själv modell så jag kan fixa så att du blir fotad!

jag hoppas också att du har haft en super trevlig dag, för de förtjänar du nog!

däremot hoppas jag att du slutar skriva dina '' emo texter '' sånt håller inte modeller och fina flickor på med! svara gärna på min kommentar i ett inlägg, kram finadu!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela