anonym

Publicerad 2012-06-02 20:00:21 i Allmänt

Anonym om <3:
förstör dej inte bara, satsa inte för mycket, du kommer bli förstörd, det räcker att ligga på g-vg inga mvg behövs för får man många mvg i åttan så får man mer press att hålla dem, så gör de du behöver och lite till men inge mer:)vill inte att du ska bli förstörd bara!!!

Svar: Okej men snälla du jag tänker inte plåga mig, tänker bara göra mitt bästa?
kanske vill ha MVG? det är upp till mig. jag tänker inte förstöra mig precis..
jag tänker satsa på bra betyg för jag vill ta mig in på ett bra gymnsium..

Btw; har ksk inte sakt vad jag vill bli men mitt dröm yrke är att en dag få bli
Barnläkare :) ♥
_____________________________________________________________________________________________

Men ja nog om det. det är lördag och jag sitter hemma, har just färgat syrrans hår :)
och ja, väntar på wilma som ska svara på mitt sms, men det verkar hon inte göra.. :/
tror att ida tänker kolla förbi ikväll, men får se vad som blir av med det ;p
iaf åt PAAAALT till middag, asgott ;]
men ja har inte mycket mer att komma med? :)
//Meryam 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela