Underbart!! <3

Publicerad 2012-01-14 13:42:25 i Allmänt

hei hei.. alltså idag är det verkligen fint väder!! :) <3
så vi har åkt skoter idag.. fört så igår va jag amanda å wilma
i storuman, och hade kul, sen så kom vi hem åt tacos hos wilma, drog hem t oss,
såg en skräckfilm (A) men ja, sen så typ sprang vi ute för det var asvaaart inne... -.-
sen så låg vi å prata sen vaka (lr yonas väckte oss) klockan halv tio -.-
så var jag astrött!! men ja sen gick vi upp å fika, sen så gick vi ner
å jag somna (A) vaknade klockan halv tolv sen gick vi t wilma,
tog trollen å for me skoter å körde en gnska lång sväng!
sen var så härligt att se dem skratta tsm å ha kul!!
så nu är vi inne,, och vi ska snart smika ut dom t giiirls!! ;)
ahah det e så söttt, ja men just nu sitter dom å fika..
men iaf nu så ska jag osså gå å fika, och så kommer det bilder
senare!! :) hejdå allihopa!!
//meryam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela