ny header

Publicerad 2012-01-03 15:55:57 i Allmänt

Hej, som ni ser har jag, lr rättare sakt världens bästa lovisa
gjort en ny header till mig!! <3
den blev iaf sjukt fin så Tack Lovisa<3
jao, idag så var det en bortkastad dag -.-
vaknade klockan halv tolv.. sen så
låg vi inne å såg massa program
till halv två, då for vi t Wilma
och körde skoter,, så har nyss kommit
in nu, sköönt ;) jao, och ikväll så
blir det jag vet inte.. -.- tråkiigt liv, jaooo
men ja iaf på torsdag åker Elin ;( lessen!!<3
jaa, men dom kommer ju till påsk igen då kan hon
säkert  "leka" mera :D <3
ja men imorgon så kan jag typ inte vara med Wilma
för hon ska vara barnvakt, till hennes bröder,
för hennes mamma och "pappa" (Jonathan)
ska fara till barnmorskan, för dom måste
kolla upp bebisn, vet inte rikigt :/
ja så det blir nog ingen övernattning
ikväll.. tårkiiigt :(
ja så det är väl så det ser ut.. jaoo.
men vi höreees

//Meryam


Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-01-03 16:09:24

Ja den blev jätte fin!!

Men vi får väl se imorrn om vi kan vara imorrn efter mat!!



//wilma love you

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela