När livet sviker..

Publicerad 2012-01-07 16:29:53 i Allmänt

hej på er.. sitter här å allmänt depp...
lyssnar på musik å sjunger med lite...
och har vi målat våra jävla naglar (det gick åt helvette)
för mig iaf... ja sen har vi suttit vid datorn suttid vid datorn OCH
suttit vid datorn, fast också kört skoter :D
ja wilma vill sova över, men jag tvivlar lite, tänk om hon e sjuk?
AHAHAH jaa men asså jag e typ fett förbannad... och
bara så jävla irreterad, dom kan aldrig lägga ner,,
dom bara trycker ner en, å jag orkar inte mer... -.-
ogona brudar jao jao.. men iaf ska komma över dom å
visa vem jag är... dom ska fan få se vem jag igentligen
är... men det är det d0m e så jävla feg dom vågar ju typ
knappt möta mig med blicken... -.- IAF jag får damp på dom..
men ja asså nu ska jag å amanda gå hem å äta, hörs sen.. ;/
//en förbannad och irreterad MERYAM

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela