me & you? <3

Publicerad 2012-01-09 21:06:33 i Allmänt

hej alla kalla människor och även varma, idag
har det varit sjukt kallt jävlar typ 27468 minus? ;O
usch ;s ja så vi har typ suttit inne hela dan ;/ lr vi körde lite skoter (A)
men det gick knappt å köra i 5 min så dog man typ,
så vi satt inne hela dan nörda fb å bakade muffin, asgott ;p
sen for jag å amanda hem, storstäda vårat rum tog bort julsaker osv,
kommer bild på mitt rum.. och nu eftersom vi börjar skolan så kommer
jag inte ha tid att blogga så mke, men jag ska göra mitt bästa,
men alltså statistiken har hållt sig jävligt bra under jullovet,
så jag hoppas det fortsätter framöver, för det är verkligen
kul :) men iaf nu kommer ngra bilder hejdå ha en bra skoldag imorgon ;D
//meryam




ni se ju bah ;O



Våra muffin ;D



min säng e längst till vänster,
där det ligger kläder det e amandas -.-



min säng å kattjäveln. :D



Ja det var allt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela