irreterad

Publicerad 2012-01-01 20:53:46 i Allmänt

Är så jävla irreterad på min störda
syrra?! hon ska komentera allt jag gör, hon komenterar
med andras namn på min blogg? och hon tror att jag tror att det
är ngn annan, sen när jag säger det till hon, så säger hon men asså meryam jag
vet att det e du som gjort det för du inte får ngra komentarer? VF I HELA HELVETTE SKULLE
JAG GÖRA DET? du är så omogen på ren svenska väx upp syrran!!
du måste inse att det går inte att uppföra sig hursom helst även fast jag e din syrra?
och om jag skulle säga det hära face to face skulle du dampa lös
å slå mig som du alltid gör!! kan du inte bara ge dig å växa upp
jävla omogna hjortron!! ;s
Btw; du smöra ner mitt ansikte med en macka?
MVH Meryam



Se ni det som blänker på den högra kinden?
OMOGNA HJORTRON

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2012-01-01 21:06:39

hahha meryam jag har inte ens skrivit det å om jag gjorde det så är du ganska omogen själv du har namn som heter fittan elin anders å massa flera ...hahah du bli nå jävulskt ägd lilla sötnos å om du skulle säga det du skriver face o face äre du som skulle dampa lös du skulle ge mig en bitch slape å sen springa iväg å grina å säga DU förstört MITT LIV DIN FITTA DRA ÅT HELVETTE ...hahaah det du skriver är rätt om dig själv:)

Postat av: Meryam

Publicerad 2012-01-01 21:27:14

tack syrran, det e så man säger om sin syster!! fitta okej :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela