im falling in love ;D

Publicerad 2012-01-07 12:51:46 i Allmänt

Godmorgon, lr ngt?
iaf vaknde tio elva, då ringde wilma, å
hon ville vara med oss, det tog typ 5766575 år
innan jag tog mod å gick till henne....
hon har varit magsjuk,, och jag vill verkligen inte bli det?
så ja men iaf jag är hos henne nu, vi sitter vid dator å hör på bra musik
jao jao ;) ja vi ska måla naglarna snart, tro ja? vi hade iaf planerat det, men ja vi få se vad det blir av med det? ja sen så har jag försökt få tag i totte men han har stängt av mobilen? ;O <3
iaf saknar dig!!! :D <3 ja,, en ikväll blire typ  mormor, hemma, lr wilma? nej jag vet inte..
och igår var vi med agge vi bakade en kladdkaka ASGOTT!!!!!!
ja sen så chilla vi vid datorn, det var asm... men iaf jag ville vara med aggebagge idag för hon ska hem, men
hon har inte hört av sig? så jag vet inte? men iaf jag har inte mke mer å säga, så det får
räcka, hejjjjjs //meryam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela