hehhe suger ja0 ja0

Publicerad 2012-01-20 16:40:53 i Allmänt

Hei hei jag har inte skrvit på hela veckan
för jag har verkligen inte haft tid, har haft läxa,
åkt skider,å ja sett tv.. men iaf veckan har varit bra å
vi har gjort ganska mke :) ja och nu så är det äntligen frdaaaag!! <3
ja och idag på skolan var det otroligt jävla kul, med Felicia,Maja,Julia
å Linnea, vi hade så sjukt kul i matan, å helvette va vi skratta. å t*rkarna
va typ läskiga ;] jag hade tänkt kasta mjölk på dom men nej nej
dom gick ju inte förbii?! sen när vi skulle gå in i gamla "oasen" så
sa jag t brudarna bah: TA PLTS BRUDAR.. och så sa t*rkarna
jaao tau plaste bruudaaor  å ja vi asgarva.-. sen så
efter skolan gick vi på akkan tvärt sen ner till bussen
å hem å ja busschaufären va på ren svenska VÄRDELÖS!!
ja sen kom jag hem å möttes av Wilma å Amanda
sen gick vi hem, satt vi datan och ja nu ska vi gå hem så
wilma får äta sen ska vi leka modeller (A) AHAHAH
ja men iaf kommer bilder från veckan :)
och lite andra :p


Nya bilder på gumzzaaaan min!! (A) <3 puuus


Saknar gullungen min!! ;( <3



Dom viktigaste bilderna :D men det kommer mer sen, jag har brottom puss hej älskar dig!!
;) //meryam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela