Åh nej... <3

Publicerad 2012-01-22 21:20:56 i Allmänt

Hei hei... ja du så måste
jag först säga,, ÄNTLIGEN har wilma
fått sin lillasyster!! klockan 08:08 imorse alltså
den 22/1 iaf hon var sjuk sööt!! <3 ja men asså på fredag
så är den "tråkiga" dagen här... Wilma åker tillbaka till stockholm
och på ren svenska så känns det förjävligt... det blir ju så JÄVLAAA
tomt  utan lilla wilma, hon e min lilla bebis jag sköter om,.. typ.. sen
så när hon åker vad gör jag då? vem ringer jag då jag vill ha sällskap,
och vem går jag vill på helgerna? vem kommer ringa och väcka mig på
lördagmorgonen klockan 08.00, och vem kommer ens lilla
i min säng å ta all min plts så jag inte får sova?
iaf inte wilma, och det känns sjukt jävla hemskt.. jag kommer
sakna henne OTROLIGT mke.. alltså det går inte att förklara... :( <3
wilma hon är som en syster från en annan mor, hon finns alltid,
och nu har jag liksom varit med henne  i över en månad och nu
helt plötsligt så....... åker hon ifrån mig.. och just den dära
kramen på frdagen, den är vrt, för då vet jag verkligen att jag
kommer inte  se min tös på ungefär 6-8 veckor.. ;( <3
iaf det är hemskt, det skulle vara så jävla mke bättre
om hon bodde här, så slapp det bli så hära.. men ja vad
kan jag göra åt det? ingenting.. -.- men iaf jag har udt asdåligt denna vecka osv..
ska bli bättre... men ja nu måste jag sova tro ja, sen så får jag udt mera imorgon!!
heeejs!! //Meryam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela