YEEEEEES

Publicerad 2012-02-23 20:59:15 i Allmänt

Hejhej allesammans, nu är det äntligen torsdag, och så efterlängtade fredag
imorgon, för då kommer sötnosen min, fan va jag längtar Wilmaaa ♥
iaf hon har klippt sig, och det kommer bild på lördag ksk, då
ska vi sova övet,, ahh fett övertaggaaad!! jag har saknat min älskling asmke ;* <3
Idag så har jag varit med Lovisa Granberg, och det var extremt
jävla kul, vi körde skoter och ja vi hade så satans jävla kul!! <3
sen så fick vi se Rebecka Carlsson bli extremt sur också ;)
sen så for vi hem baka Negerbollar gooot ;) Imorgon så ska
ju jag och Errisperris sitta i elevcafét. och ja nu är
jag sjukt trött så ska sova, udt nog mera imorgon :)
hare gött //Meryam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela