Sämst... Men ändå så värdefull..... <3

Publicerad 2012-02-24 17:34:38 i Allmänt

Hejhej allesammans, äntligen fredag och Wilmis
kommer ikväll!! <3 fan va jag har längtat..
Iaf dagen var bra satt i elevcafét med Erica :)
vi gick lööös, ahahah. Jah sen när jag skulle hem
så missa jag bussen,eheh... ja s stannade med Jolene
Theres och Erica, och GICK löös på Ica & Akkan
kan ju meddela att alla hörde oss iaf :D
så jag tog fyra bussen hem, sen så nu så ska jag äta
mat, och jagåamanda måste städa, sen så fråga ja mamma
varför, och hon blev fett sur... Inte kul, så nu får jag inte
gå ut ikväll... Snyggt jobbat meryam ;/ men ja
nu ska jag sitta här å deppa vidare...
hare gött alla glada // Meryam



Jag vill aldrig någonsin låta mig se dig gå...
Men det är de jag måste varje gång..
ily <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela