nu är jag riktigt jävla arg.

Publicerad 2012-02-26 14:27:49 i Allmänt

Den jäveln som kommenterat meryams blogg i mitt namn. den är jävligt illa ute.
jag skämtar inte. har man nå elakt å säga få man då fan stå för det själv.
man ska inte använda andras jävla namn bara för att man är nån ful,äcklig,patetisk människa själv.
helt seriöst,meryam är en utav mina bästa vänner. varför skulle jag kommentera nåt så elakt då?
är du/ni helt jävla inkompetent? 
om ni nu tycker så mycket skit om meryam så läs inte hennes blogg då för satan.
om jag får reda på vem det är. så lovar jag,att då är jag inte lugn.
Meryam har inte gjort ett skit mot nån,hon är en utav dom snällaste jag känner,och jag blir så satans less på att folk alltid ska va på henne. hon är ju förfan som alla andra,hon har känslor.
hur fan skulle ni ta det om nån kommentera på eran väns blogg i erat namn,och kallade han/hon för hora?
jag kan gissa att ni skulle vara ungefär lika förbannad som jag är just nu.

Lämna mig,och meryam ifred. era avundsjuka jävla idioter.

/Lovisa.

Kommentarer

Postat av: Meryam

Publicerad 2012-02-26 17:43:33

Tack Lovisa, du är fan guldvärd ;* <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela