Helgblogg

Publicerad 2012-02-03 17:50:21 i Allmänt

hejhej, alltså nu e det såhära att jag har typ ingen data hemma lr
ja jag har typ aldrig tidå blogga heller, har haft två prov i veckan och så
läxa i massor... men jag tänkte att jag skulle udt minst 3 gånger per dag fre lör sön
och sen om jag hinner på veckorna, men jha iaf, wilma har åkt hem nu, förra veckan,
och det var tråkigt... men ja hon kommer igen om exakt tre veckor :)
ikväll ska jag vara med nina sen ska jag till mormor, ksk, sova där :p
och dom ha bra data så jag udt mera senare, och ja :D
men ja bjuder på lite bilder
hejhej
//meryam



Bitch...




Grattis gånger tusen Wilma.. Alice är underbar!! <3



<3




missu bby ;( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela