...

Publicerad 2012-02-29 21:51:06 i Allmänt

Hejhej bloggen, nu är denna dag gjort bort, och nu har
vi bara torsadg och den joooobbiga fedagen då jag
måste få in i min skalle att jag kan inte gå till Wilma
efter skolan för hon är inte här... hon är i Stockholm, nä fyfan
blir tårögd bara jag tänker på det... ;(

Men iaf idag så hade vi ju konsert på skolan
och det gick bra jag å lovve sjöng "hot and cold"
ahah asbra var det då heheh.


sen så såg vi på nå sporter hela dan tog fika
på akkan sen med Wilma sen bussen hem
käkade sen drog vi t wilma me skotern
sen körde vi till sju gick in å värmde oss
sen ut igen och köörde till åtta

sen for vi hem till oss låg på vårat rum
å läste "sune" hahah ja sen prata vi osv,
sen klockan nio gick wilma hem...
Och imorgon så måste jag säga......
-Hejdå-         till wilma..
fyfan vad hemskt.. ne asså fy jag vill inte ens
tänka på det...


Men ja i helgen så är det marknad och pappa ska
stå där. så det blir å fara dit då en dag :)
men ja sen blire ju sportlov på Fredag fyfan vad
skönt, men ändå inte för Wilma åker hem
vähähähähähä... :( men jag får väl överleva
ändåååå, men ja annars äre väl bra?


Jo men juste, på Sportlover den 9 Mars så
äre ju beräknat på lillebebben :D åhhh fan va kuuul
:DDDDDDD  jag lääängtaar som saataaan ♥♥♥

//Meryam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela