Bebis :)

Publicerad 2012-02-05 17:15:39 i Allmänt

Hejhej, nu sitter jag hos mormor, kom nyss hit,
idag så har jag varit hs Jossan å Jonte :)
och hälsat på lilla Alice, hon har blivit
så stor :) ja så vi satt i soffan å prata om massa, vi
gick dit vid typ halv tolv å gick hem halv fyra,
ja sen så gick vi hem laga mat, och nu är jag här
ska sitta vid datorn en stund sen hem å dusha
och mysa framför tv, lr måla naglarna sen
ta datorn å gå ne å se på film tills man knr för
å somna, ja sen skolan imorgon som vanligt :)
men ska faktist vara ledig på onsdag för så blire
Umeå ;) härligt härligt  :) men nu ska jag lyssna vidare på
musiken å kolla mer på fb, såvi hörv väl på fedag lr
ngn annan dag i veckan :)
ha en bra vecka
// Meryam



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela