08.09

Publicerad 2012-02-25 08:18:53 i Allmänt

Tjeeenis.. jag är alltså vaken tio över åtta..
Och jag kan ju meddela att jag har förbannat ont
i mitt lår,för amanda putta mig it i ngn jävla träsäng
igårkväll... men ja iaf igår klockan 22.21 så var wilma hemmma i
gunnarn och då låg jag och sov. hehe.. men ja
ska väl fika klä mig å fixa håret, sen blire wilma.. men
hon sa att hon skulle logga in på fb så vi kunde
planera.. men undra egentligen vilket år hon hade
tänkt å logga in, hon sa när hon har hållt klart  A...
men ja jag lär jag väl märka när
den tiden kommer..
aja hare gött allesammans, udt nog mera
senare, hehh. //Meryam



 
Morgonfrissa,morgon face ,och morgonrock :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela