Yeeeaaah!! ;)

Publicerad 2011-09-29 21:33:33 i Allmänt

Yääääs imorgon är det fredag!! ;) Tummen upp, elr
vad? ;D
ja iaf imorgon så ärdet sista skoldagen för denna vecka, sen äre helg,
och i helgen så ska jag fara på marknaden,men
världens bästa moa, och mina syskon, moa åker hem med mig efter skolan sen sover hon här, sen
på lördagmorgon så dara vi till lse men mormor och dom,
sen är vi där, handla lite, sen dra vi hem å är med Yonas sen typ lägger vi han, efter det så
kommer mamma hem hon kommer typ hem halv tio på kvällen, då drar vi ut å busa lite ;)
sen så snacka typ sofia om att hon skulle komma
till gunarn på lördag och det hoppas jag! ;)
sen på söndga så åker moa hem, det är typ det som är planerat och ändrat kan det också bli :)
men nu ska jag typ gå å sova, elr jag ska kolla fb, sen stänga datorn å gå å läsa lite, sen sova, måste
typ upp sex imorogn för å leta klea -.- suck..
aja men iaf godnatt nu då allihopa! hare bra så hörs
vi imorgon på morgon om jag orkar elr sen när jag kommer hem

Godnatt!
//MeRRe Quabiiil!! ;)



Hihihi random so vanligt elr?
minnen med Wilmis pillmis! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela