Fredagsmyyyyys!!!

Publicerad 2011-09-30 20:33:05 i Allmänt

Hejhopp, asså
jag känner mig som en köttbulle, som snart sprängs!! ;]
Ikväll så har vi varit ensamma hemma jag amanda yonas och moa jag å moa
kom hem med 3 bussen, och då så gick vi hem kirra midda, sen efter det vilade vi en timme, sen
tog vi yonas i vagnen och gick på en promenad i typ en timme! sen kom vi hem
å då gjorde jag en kladdkaka, sen ville yonas göra
negerbollar, så då gjorde vi det med,och så hade mamma handla dricka å chips till oss
så he blev ju värsta myssss!!!
ja så nu hade vi lite mys med yonas innan han skulle gå isäng, och
nu har han somnat, (ÄNTLIGEN)
hiih ;)
ja så nu ska jag gå upp till moa å amanda och käka mera kladdkaka, och jag ska ringa
till mormor, och fråga om hon har lust å komma hit å smaka, en bit, men jag
tror inte hon vill de för det blir så sent! ;D sen imorgon så blir det marknaden med alla bästa!!
så jag ta väl fotto å så uppdaterar jag när jag kommer hem
Godnatt
//Meryam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela