╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Publicerad 2011-09-28 18:23:56 i Allmänt

asså jag är typ less på allt..... -.- 
asså för typ det är skola, mycket att tänka på osv..

typ såhära läxa osv.. och så lägga sig så tidigt och helgen är ju så himla kort..
men iaf jag fick veta att LILLASYSTER (wilma) :D ska komma hit den 28 oktober, asså det kommer
bli awesome, för guuud vad jag saknar henne, men
dock så ska hon bara var här i en vecka, men det är så fan bättre det än inget alls ;)
så visst är man lite positiv nu också här i livet ;)
men iaf Jag saknar så många,typ Wilma, Linda,jeanette, gamla klassen, och ja typ ALLA!!
men iaf idag så var det skola och ja det var typ inte specielt jag var med moa idag ;)
och ja, som ni ksk märker har jag inte blogga på typ hundra år ,men jag orkar typ inte.. :/ men
jag ska verkligen försöka, för de e kul :) men det finns inte så mycket tid -.- men
jag ska ksk se om jag hittar ngr bilder, vad säger ni om det? ;) hahha.



Hahha random bild ;)



Älskar er, syskon/lilla kusinen min :) <3



Pinsamt,, hihi poskkärringarna ;) vi sög,
men vi va typ fett söta, erkänn ;D <3


jag tkr min lillebror är rätt cool ;] <3



Näe nu ska jag dra, skirve sen, hare bra :)
//meryam



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela