NOooooOooow....

Publicerad 2011-10-02 10:52:04 i Allmänt

Nääääj inte skola imorgon.. ;/
iaf helgen har varit bra, moa har varit här, och
hon är fortfarande här, men aja hon åker hem sen, igår så var vi på marknaden,
och det var awesooome!! ;)
hahah, ja sen så på fredan så mööös vi!! hiih,
ja sen söndagen asså idag så har vi typ sovit. -.-, aja nu lyssnar vi på musik, och
nu så kommer lite bilder,
så hörs vi sen :)
//MERyam


Hahah wilma här är en bild på den nya bodyn jag köpt till
våran docka,men dock ska min kusin
få den till jul när hon kommer!!!
hahahahahahahaahh!!!!
:)




Hihi radom bild i bilen ;)


Moa å amanda, suddig biiild ;) <3




Jag är bara fööör fiin! (A)



Mammas kvällsfika när hon kom hem från jobbet ;) hihi <3


aja det var alla bilder som jag han ta, hare gött!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela