Utedag

Publicerad 2011-11-01 16:14:02 i Allmänt

Tjenare allihopa! :)
Idag så har jag varit med wilma å vi har varit på
en liten "utflykt" med våra bröder, och jag tror dom tyckte det var väldigt kul!! :p
Det tyckte iaf jag.. ;)
Ja vi grillade korvå kasta stenar i vattne osv :D
och jag har tagit lite bilder jag tänkte bjuda på..



Yonas, Oliver och Elias "grillar" pinnar, och yonas vill vara lite cool ;]



Finaste Wilma ;* <3



Söt bild, men Oliver räcker fingret som ni ser ;p



Finaste Wilma å Elias :) <3




Min Elias :) <3




Amanda å Wilma ;p



Jag å Wilmis ;* <3



Hahaha ;) <3


Hahahah helt random alltså ;) <3



Min snygging!!
Älskar dig <3 ;*


Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2011-11-01 17:25:35

ja det var roligt på utedagen!! hahhahaha jätte fina bilder d har lagt ut!!! yonas var ju rolig!! den bilden på ig och elias tyckte jag var sötast!!! :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela