Tusen bitar :) <3

Publicerad 2011-11-06 20:04:30 i Allmänt

Hejsan..
Nu har jag nyss ätit paltn, det var gott,
men jag var inte så hungrig åt en kebabtarlick hos pappa typ tre ;]
Och nu sitter jag här å lyssnar på musik, och ja snart så ska jag gå hem,
för imorgon är det skola, men på ngt sätt så längat jag faktist lite, för veckorna går ändå så himla fort :)
men jag tror jag uppdaterar sen imorgon då jag kom hem så
godnatt och allt det dära :p
//meryam


Saknar alla min vänner, men två är speciella :( <3

Kommentarer

Postat av: elsa och linn

Publicerad 2011-11-07 16:23:10

hej:D följ gärna vår blogg via bloglovin, släng även gärna in en kommentar eller två,kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-10 17:49:12

Du Meryam du är väldigt rund! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-10 18:44:30

Du som sitter å skriver på anonymt namn!

Du e ganska dum!! för jag lovar du är säkert fet själv å säger att jag e rund! plus å kan ju jag se vem du är, sen så tar du det face to face ist? :)

Postat av: johanna

Publicerad 2011-11-12 22:35:27

hej meryam jag är också taggad tills på onsdag. du vet att vi kan bråkan men sen går vi och är bv. det är därför jag älskar dig meryam.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela