sånt e livet.. :/ <3

Publicerad 2011-11-04 10:39:17 i Allmänt

Godmorgon då :)
Ja hejsan nu e det fredag och det betyder att wilma åker typ 3? idag :/
Men jag tänker mest positivt, faktist, även fast det e jobbigt att se henne åka, men
som sakt jag försöker att tänka positivt, att hon kommer ju den typ 25 december, och då är hon här i 4 veckor, och i januari ngn gång ska hon få ett lillasyskon här hos sin mamma :p
jag jag ska få ett i mars ;D <3
och jag och wilma kan ju prata i telefonen och facebook, typ hela tin, men vi kan inte vara med varandra..
men sånt e live.... tyvär, men vi ska klara det hära tillsamman Wilmis!!
VISST? <3 <3
men nu ska jag typ städa rummet för marcus å rebecka ska sova där,

Bjuder på en bild
//Merre


Älskar dig Wilmis!! <3 ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela